Wiele zostało powiedziane o nowym sposobie, w jaki oglądamy telewizję, co jest prawdą dzięki platformom internetowym, takim jak Netflix. Wymieniamy elementy, które pomogły zapewnić im sławę, jaką się teraz cieszą.
1. Treść
Wystarczy miesięczna subskrypcja, aby uzyskać bogactwo rozrywki. Dzięki szerokiej gamie gatunków, od romansów i horrorów po treści takie, jak talk show, seriale, filmy i dokumenty, Netflix nie tylko opracował inny, innowacyjny model dostępu do treści, ale także wpłynął na sposób, w jaki użytkownicy decydują, co oglądać, z jakiego urządzenia i o jakiej porze. Spowodowało to zmianę w sposobie konsumpcji treści, coraz częściej pozostawiając tradycyjną telewizję w tyle.
2. Format
W porównaniu z tradycyjnym modelem telewizyjnym, w którym jedyną opcją jest fizyczny telewizor, aby obejrzeć audycję o określonej porze, dostępność Netflixa ze smartfonów, komputerów stacjonarnych, laptopów, tabletów i konsol jest ogromną zaletą, która pozwala użytkownikowi na dostęp do platformy z dowolnego miejsca i bez konieczności czekania na konkretny harmonogram.
Z biznesowego punktu widzenia Netflix bez wątpienia osiągnął sukces. Jaką lekcje można z tego wyciągnąć i wdrożyć we własnej firmie? Szczegóły znajdziesz w tym odnośniku.
3. Terminowość
Sposób, w jaki wypuszczane są nowe sezony serialu jest bardzo atrakcyjny, ponieważ nie musimy czekać tygodnia, aby obejrzeć nowy odcinek ulubionego serialu, można obejrzeć cały sezon w jeden dzień, dzięki czemu czas spędzony przed telewizorem, monitorem, czy smartfonem staje się bardziej opłacalny. Ostateczna decyzja należy do użytkownika.
4. Koszt
Internetu był kluczem do sukcesu, ponieważ jest to usługa, którą praktycznie posiada każdy i bez której ciężko funkcjonować. Z tego powodu, płacenie abonamentu za kilkadziesiąt złotych miesięcznie za taką ilość i jakość rozrywki jest świetną opcją; możesz również podzielić dostępem do usługi z rodziną, lub przyjaciółmi bez dodatkowych kosztów.
5. Gusta i preferencje
Dzięki algorytmowi stworzonemu w celu oferowania sugestii na podstawie wyszukiwań dokonanych przez użytkownika, sprawia to, że doświadczenie jest jeszcze lepsze, wyświetlając treści, które mogą być bardziej interesujące. Oprócz dedykowanej personalizacji, istnieje opcja „Moja lista”, gdzie można zapisać wszystko, co chcesz zostawić na później.